Львівський науково-дослідний інститут судових експертиз
  • Про нас
    • Структура інституту
      • Львівський НДІСЕ
      • Волинське відділення
      • Закарпатське відділення
      • Рівненське відділення
      • Київське відділення
    • Керівництво
    • Вакансії
    • Ветерани
    • Історія
    • Відділення
  • Діяльність
    • Експертна діяльність
    • Наукова дільність
    • Підготовка фахівців
    • Закупівлі
  • Важлива інформація
    • Службова інформація
    • Антикорупційна програма Міністерства Юстиції України
  • Новини
  • Повідомлення про викриття корупції
  • Зворотній зв'язок
    • Повідомлення про запобігання корупції
  • Експертне навантаження

Електротранспортна експертиза

 

Дослідження міського електричного транспорту

 

 

Основними завданнями електротранспортної експертизи є установлення:


- несправностей трамвая, рейкової колії, тролейбуса, що загрожували безпеці руху, причин їх утворення та часу виникнення (до дорожньо-транспортної пригоди (далі - ДТП), внаслідок неї або після неї), можливості виявлення несправностей зазвичай застосовуваними методами контролю за технічним станом трамвая, тролейбуса; визначення механізму впливу несправності на виникнення та розвиток події;

- відповідності дій водія трамвая (тролейбуса) у цій дорожній ситуації технічним вимогам Правил дорожнього руху, наявності у водія технічної можливості запобігти ДТП з моменту виникнення небезпеки, відповідності з технічної точки зору дій водія трамвая (тролейбуса) вимогам Правил дорожнього руху, а також встановлення причинно-наслідкового зв’язку між діями водія трамвая (тролейбуса) та ДТП.

 

Орієнтовний перелік вирішуваних питань:
● Які несправності, виходячи з вимог Правил технічної експлуатації трамвая (тролейбуса) та Правил дорожнього руху, мала (мав) система (механізм, вузол, агрегат) даного трамвая (тролейбуса)?

● Які несправності, виходячи з вимог Правил технічної експлуатації трамвая, мала рейкова колія (стрілочний перевід) в місці ДТП?

● Чи має досліджуваний трамвай (тролейбус) несправності, які могли бути технічною причиною виникнення ДТП?

● Коли, відносно моменту ДТП, до її настання чи в процесі її розвитку, виникли дані несправності?

● Яка причина відмови певного механізму, системи (гальмової системи, ходової частини тощо) трамвая?

● Яка причина виникнення несправності рейкової колії (стрілочного переводу) в місці ДТП?

● Яка причина відмови певного механізму, системи (рульового керування, гальмової системи, ходової частини тощо) тролейбуса?

● Чи мав водій трамвая (тролейбуса) можливість виявити несправність керованого ним трамвая (тролейбуса) до моменту ДТП?

● Чи мав водій трамвая можливість виявити несправність рейкової колії (стрілочного переводу) до моменту ДТП?

● Яка максимально припустима швидкість руху трамвая (тролейбуса) на закругленні рейкової колії (дороги) даного радіуса?

● Який гальмовий та (або) зупинний шлях трамвая (тролейбуса) за певної швидкості його руху в умовах даної дорожньої обстановки?

● Як повинен був діяти водій трамвая (тролейбуса) у даній дорожній обстановці згідно з технічними вимогами Правил технічної експлуатації трамвая (тролейбуса) та Правил дорожнього руху?

● Чи мав водій трамвая (тролейбуса) технічну можливість запобігти ДТП з моменту виникнення небезпеки для руху або з моменту виявлення перешкоди для руху?

● Чи відповідали дії водія трамвая (тролейбуса) технічним вимогам Правил технічної експлуатації трамвая (тролейбуса) та Правил дорожнього руху?

● Чи знаходяться з технічної точки зору дії водія трамвая (тролейбуса) у причинному зв’язку з виникненням ДТП?

Open menu
  • Наукова діяльність
  • Експертна діяльність
  • Підготовка персоналу
Сайт Львівського науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції України Copyright © 2025 Львівський науково-дослідний інститут судових експертиз. All Rights Reserved.
Icon made by Pixel perfect from www.flaticon.com